Úřední deska


Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku malého rozsahu k podání nabídky na stavební práce - Podlaha jídelny a koberce 2018 >> znění výzvy <<
výsledek



Výsledek zápisu do první třídy pro školní rok 2018/2019
seznam přijatých uchazečů >> SEZNAM <<
Žadatelé, kteří nejsou uvedeni ve výše uvedeném seznamu, budou informováni dopisem o dalším postupu řešení jejich žádosti.



NÁZEV ŠKOLY
  • Základní škola, Ostrava-Poruba, Bulharská 1532, příspěvková organizace

    Sídlo organizace
  • Bulharská 23/1532, Ostrava - Poruba, PSČ 708 00

    ID datové schránky
  • tmemqtq

    ŘEDITEL ŠKOLY
  • Ing. Aleš KAZICKÝ
    Jmenován starostou Městského obvodu Ostrava - Poruba od 1.2.2008.
    Ředitel je statutárním orgánem školy.


    ZÁSTUPKYNĚ ŘEDITELE ŠKOLY
  • Mgr. Milena VINCENCIOVÁ
    - statutární zástupce ředitele školy
  • Mgr. Kamila MOHELNÍKOVÁ

    PRÁVNÍ FORMA
  • Příspěvková organizace

    ZŘIZOVATEL
  • Město Ostrava, Městský obvod Poruba

    POČET TŘÍD
  • První stupeň: 14 tříd
  • Druhý stupeň: 8 tříd

    ZAMĚŘENÍ
  • Škola podporující zdraví.
  • 4 třídy na druhém stupni se zaměřením na matematické a přírodovědné předměty.
  • Výuka probíhá ve všech třídách podle školního vzdělávacího programu.



    Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů
  • Stížnost, oznámení, nebo podnět lze podat ústně, písemně nebo telefonem řediteli školy nebo jeho zástupci.
  • Na písemnou stížnost, oznámení nebo podnět bude odpovězeno písemně.
  • Proti vyřízení stížnosti, oznámení nebo podnětu je možno se odvolat ke Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje prostřednictvím ředitele školy do 15 dnů ode dne doručení.

    Informace o zpracování osobních údajů
    Podrobnosti o zpracování osobních údajů najdete zde.

    Postup při vyřizování žádosti o poskytnutí informace
  • Žádost o poskytnutí informace se podává písemně, ústně nebo prostřednictvím telefonu v kanceláři školy.
  • Na ústní informaci bude odpovězeno ústně.
  • Nepovažuje-li žadatel informaci za dostačující, je třeba podat žádost o ni písemně.
  • Ze žádosti musí být zřejmé, že směřuje ke škole a kdo žádost podal.
  • Písemné poskytnutí informace bude poskytnuto nejdéle do 7 dnů ode dne doručení žádosti.
  • Informaci je možno podat zveřejněním nebo odkazem na zveřejněnou informaci.
  • Pokud škola odmítne informaci poskytnout, je možno se odvolat ke Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje do 15 dnů.

    Pí. Zdenka Wantulová, referentka školy, je stanovena pro vyřizování žádostí o poskytnutí informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb. na telefonu 596 962 035.

    Omezení práva na poskytnutí informací
    Škola informaci neposkytne v těchto případech:
  • Požadovaná informace je v souladu se zákonem 148/98 Sb. o ochraně utajovaných skutečností a s nařízením vlády č. 246/98 Sb.
  • Informace vypovídá o osobnosti a soukromí fyzické osoby, zejména o rasovém původu, národnosti, politických postojích, vztahu k náboženství, o trestné činnosti, zdraví a majetkových poměrech.
  • Informace je označena za obchodní tajemství ve smyslu § 17 zákona 513/91 Sb.
  • Informace byla získána od osoby, které informační povinnost zákon neukládá.
  • Informace se týká probíhajícího trestního řízení, rozhodovací činnosti soudů, nebo by její poskytnutí bylo porušením duchovního vlastnictví.

    Sazebník úhrad za poskytování informací a služeb
  • Na náklady spojené s vyhledáním informací podle množství a složitosti vyhledávání 50,- Kč.
  • Pořízení kopie za stránku A4 2,- Kč.
  • Odeslání informace poštou ve výši poštovného, nejméně však 20,- Kč.
  • Vystavení druhopisu vysvědčení 100,- Kč.
  • Vyhotovení kopie rozhodnutí 50,- Kč.
  • Platby se provádějí při podání žádosti.

    Pravomoci a působnost ředitele školy
    Je stanovena § 164 odst. 1 a 2, §165 odst. 1 a 2 zákona 561/2004 Sb.
    Ředitel školy řídí školu, zodpovídá za pedagogickou úroveň výchovně vzdělávací činnosti, za efektivní využívání svěřených finančních prostředků a rozhoduje o:
  • Přijetí žáka do základního vzdělávání
  • Odkladu povinné školní docházky
  • Dodatečném odložení povinné školní docházky
  • Pokračování ve školní docházce po splnění povinných devíti let v souladu se zákonem 561/2004 Sb.
  • Uvolnění žáka z vyučování ze zdravotních či jiných závažných důvodů
  • Zařazení či vyřazení žáka do třídy s rozšířenou výukou matematice a přírodovědným předmětům
  • Zařazení či vyřazení žáka do školního stravování nebo školní družiny
  • Převedení žáka do odpovídajícího ročníku základní školy podle § 39
  • Opakování ročníku po splnění povinné školní docházky § 52 odst. 6, § 66 odst. 7, § 97 odst. 8
  • Snížení nebo prominutí úplaty za poskytované školské služby § 123 odst. 4
  • Povolení a zrušení individuálního vzdělávání § 41.

    DALŠÍ INFORMACE
  • od 1.8.2007 jsme plátci DPH.

    29.6.2018